Nové knihy - říjen 2018

06.11.2018 09:35

 

Pro děti leporelo:

Emilia Dziubak: Objevuj s úsměvem: Dinosauři

 

Pro děti a mládež:

Marie Tetourová: Abeceda chytrých dětí

Pavel Šrut: Velká kniha českých pohádek

Vlasta Hurtíková: Kocourek Matýsek

Robin Král: Co mají na práci myšky a myšáci

Daniela Fischerová: Bylum Nebylum

Anna Novotná: Banán

Štěpán Zavřel: Zachráněný dědeček

Walt Disney: Burák na Měsíci a jiné povídačky

Przemysław Wechterowicz: Obejmi mě, prosím

Lenka Rožnovská: Autíčko Karlík

Zdeněk Svěrák: Pan Buřtík a pan Špejlička

Jindřich Plachta: Pučálkovic Amina

Ivona Březinová: Teta to plete

Milan Starý a Martin Velíšek: Můj stát: Putování s českým lvem za národními patrony a světci

Dominik Landsman: Lapuťák a kapitán Adorabl

 Bernd Perplies, Christian Humberg: Hrdinové dračí ulice- Noční vetřelec 

Bernd Perplies, Christian Humberg:  Hrdinové dračí ulice- Duchové z hlubin 

Klára Smolíková: Spolkla mě knihovna

Cube Kid: Deník malého Minecrafťka 1

Cube Kid: Deník maléhoho Minecrafťáka 2

Lilly Murray: Dinosaurium

Daniel Šmíd: Planeta ETK-017

Ivona Březinová: Jmenuji se Alice - Jsem narkomanka

Ivona Březinová: Jmenuji se Ester - Jsem gamblerka

Ivona Březinová: Jmenuji se Martina - Jsem bulimička

Ivona Březinová: Nevinná lavina

Tim Powers: Na vlnách podivna

Vojtěch Matocha: Prašina

 

Komiks:

Vít Haškovec: Malované dějiny Evropy

 

Pro dospělé:

Miroslav Žamboch: Basil - Valašský vojvoda

Drago Jančar: Dnes v noci jsem ji viděl

Toni Morrison: Domov

Menna van Praag: Dům v ulici Naděje

Patrick Ryan: Jak jsem vyhrál válku

Michal Viewegh: Muž a žena

Patrik Hartl: Nejlepší víkend

Celeste Ng: Ohníčky všude kolem

Gavron Asaf: Osada na pahorku

Sarah Lark: Ostrov rudých mangrovníků

Michal Sýkora: Pět mrtvých psů

Nikolaj Vasiljevič Gogol: Revizor

Jojo Moyes: Sama sebou

Andrew Mayne: Šelma

Radka Třeštíková: Veselí

Jan Machalický: Depozitář

Martin Selner: Autismus a Chardonay

Karel Kryl: Prózy

Andrew Cartmel: Poslední deska

William Paul Young: Eva

Karla Kubíková: Spálená křídla

Harlan Coben: Nikomu ani slovo

Vaddey Ratner: Stín banyánu

Catherine Banner: Dům na prahu noci

Danielle Steelová: Country

Leila Meacham: Titáni

Lucy Foley: Kniha ztrát a nálezů

Erin Watt: Něco skutečného

 

Naučná:

Anita Moorjani: Co když je to nebe? Jak jsem se zbavila omezujících přesvědčení a začala opravdu žít

Jaroslava Grobcová: Probouzení Moravanů, Moravská mytologie

Vladimír Socha: Encyklopedi dinosaurů ve světle nejnovějších objevů 

Pavel Kosatík: Jiný T.G.M.

 

Cestopisy:

Jiří Mára: Ve stopách Vikingů

Břetislav Tureček: Labyrintem Íránu

 

Tvoření a malování:

 

Desková hra:

Qwirkle